Już od: 1974 Cena detal.: 39,90

Kup teraz »

Żydzi stanowią dwa promile ludności świata. Zdobyli 23 procent nagród Nobla. Jak to się dzieje? Jak powielić ich sukces?

Ostra i niepoprawna politycznie książka Kłopotowskiego. Jeśli ktoś będzie twierdził, że jest antysemicka, to albo jej nie czytał, albo – jest głupcem. Nie tylko na polski rozum.

„Książka – myślozbrodnia. Autor stawia najtrudniejsze pytania o stosunki polsko-żydowskie, o ich przyszłość. Chce tę przyszłość uwolnić od kompleksów. Czy się na to odważymy?”
Prof. Andrzej Nowak, historyk i publicysta

„Krzysztof Kłopotowski radzi twórczo korzystać z obcych wynalazków. Nikomu się nie kłania, zaś cudze idee łapie w lot i kieruje w stronę swej nieco wstydliwej miłości – Polski. W tej książce pokazuje, które wynalazki narodu żydowskiego warto wykorzystać, by nasza miłość do kraju wstydu się pozbyła.”
Prof. Andrzej Zybertowicz, socjolog i publicysta

„Żydzi – jak dowodzi Krzysztof Kłopotowski, specjalista od zadawania niewłaściwych pytań – są nie tylko ofiarami Holocaustu. To również naród, który potrafi skutecznie mobilizować elity dla swych celów. Autor sądzi, że Żydzi jako patrioci prowadzący twardą walkę o własne potrzeby odsuwają na bok wątpliwości intelektualne, czy etyczne. Świat słucha tych, którzy wytrwale i energicznie dbają o swe interesy. Kłopotowski domaga się tego samego od Polaków.”
Prof. Jan Żaryn, historyk i publicysta

Premiera: 2 września 2015 roku

Detale techniczne: Oprawa: miękka ze skrzydełkami | Ilość stron: 400 | EAN: 9788364095955 | Cena detaliczna: 39.90 zł (brutto)

Zostań członkiem Klubu Wydawnictwa Fronda:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail zgodnie z regulaminem.

Publicysta i krytyk filmowy, pisuje w „Rzeczpospolitej”, omawia premiery filmowe w TV Republika. Autor zbioru tekstów Obalanie idoli (2004) i wydanego w podziemiu Kancer, szkice o kulturze socjalizmu realnego (1987), cyklu reportażowego dla TVP 1 „Mondo Manhattan”, programu „Kinematograf” dla TVP 1 i…

Więcej książek tego autora »

email marketing powered by FreshMail